zaterdag 19 juni 2010

Tromso

Heey allemaal,

hier nog even een klein berichtje. Inmiddels hebben we een tent + matjes kunnen huren voor een nacht en ook nog een vrij campingplaatsje. We hebben net een pannetje nasi op en ook nog yoghurt toe;) Over een uurtje gaan we een kijkje nemen bij de midzomer-marathon.
Hierna ziet alles er alweer een stuk rooskleuriger uit, het weer lijkt ook aardig op te klaren. Zolang we niet te lang aan de fietsen denken gaat het prima. Als we uitleggen aan mensen dat we onze fietsen kwijt zijn, klinkt er een oooooóh jeetje! Gelukkig denken er heel veel mensen met ons mee voor een oplossing! Wat het ook weer iets dragelijker maakt. Het is nu gewoon maar wachten tot we de fietsen weer hebben, gelukkig is er hier in Tromso een hoop te doen i.v.m. midzomer.

Tot morgen, en duimen hé!
Liefs Brian & Hélène

5 opmerkingen:

  1. Hoi brian en helene!

    We hopen dat alles snel goed komt. Jullie bagage kwam toch van de band, hoe komt het dan dat jullie nu geen eigen tent hebben?? of is dat een stomme vraag?
    Maar gelukkig zitten jullie in iedergeval niet zonder een overnachtingsplek.
    Wij zijn hier in ieder geval ook aan het genieten in america(limburg dan he:D)

    Succes en groetjes Robert en Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ellende zeg, maar jullie zijn toch nog wel positief, geniet maar van elkaar en de omgeving.
    morgen is er weer een dag, komt wel goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey droppies,

    Spuit 11 hier...
    Denk ik, ik ga eens even kijken of ze al gepost hebben, en dan lees ik DIT.......
    Zelfs ik baal hiervan, maar he, het komt goed.
    En ik heb zelfs gehoord dat er bierkratten op de marathon in 3,5 uur zijn gezet.. dus Bri - rennen!!!

    Lieverds, ik duim voor jullie met alles wat ik heb!
    (al is er van die duimen weinig over - na voor 4 examenkandidaten geduimd te hebben :P:P)

    Eigenlijk hoop ik dat ik alweer oud nieuws breng... en jullie die fietsen alweer in het vizier hebben!

    xxxx Ris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim en ik duim en ik duim en ik duim..... En ik wens dat jullie fietsen bij het volgende berichtje weer terecht zijn!

    Brian hoe ging de marathon? Geniet van Tromso, 't komt goed!!

    Liefs, Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi lieverds,

    Wat een nare start we hopen dat jullie weer snel met de fietsen worden herenigd
    We hopen dat als je dit bericht leest ze weer terecht zijn
    lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen